Buzzador & BIC Kids

Nu har jag ju nästan glömt av att dela
med mej av min info och bilder från senaste
buzzador kampanjen jag kom med i. 
Men nu så..:
 
Så här såg det ut när jag fick hem paketet. 
 
Jag blev såå glad när jag kom med i denna kampanj. 
Framförallt eftersom min son (5 år) har haft
otroligt svårt för att hålla pennor som man ska. 
Han får liksom inte till det bara helt enkelt. 
Men så fick han testa dessa pennor från
BIC Kids Learnersortiment och han lyckades 
för första gången hålla en penna korrekt. 
Trots att han släppte pennan och tog upp den
igen fick han in rätt grepp utan att jag behövde visa. :)
 
Även min stora tjej (7 år) älskade pennorna. 
Trots att hon kan hålla en "vanlig" penna som
man ska. Men hon sa att dessa pennor var
mycket skönare att hålla i när man skriver. :)
..och jag håller med henne. Dom var jätte
sköna att skriva med faktiskt! ;) 
Så har barnen otur kanske jag själv stjäl pennorna! 
Mohahahaha! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0