2014-08-09

Idag är ingen vanlig dag för det
är min Gudsons 5 årsdag! 
Hurra, hurra, hurra!!
 
 
Tänk att idag för 5 år sedan fick jag den stora äran
att vara med när min Gudson kom till världen. 
Oj vilken mäktig känsla det var att få se ett
så litet barn ta sitt första andetag! 
..för även om jag hade genomgått två förlossningar
själv så var man ju knappt "med" då. Man är ju
både snurrig, helt slut och i ett euforiskt rus. 
Men här, här fick man vara med! Det var dock
sjukt svårt att stå bredvid och se på när ens vän
hade så ont, och med en idiot till barnmorska som
bara försvårade och drog ut på förlossningen. 
Var så arg att jag kokade där en stund!! 
Men tillslut kom han lille Leo!! 
 
Massa, massa grattis från Gudmorsan! <3
 
*********************************************
 
Igår fick jag ringt till tandläkaren, fick en akuttid,
fick ringt försäkringsbolaget och gjorde en skadeanmälan,
sen åkte vi med mommo och käkade sushi och
glass innan vi skulle till tandläkaren. :)
 
Gårdagens fläskläpp :(
 
Harry myser och lugnar sin storasyster som
blev jätte rätt när jag sa att vi skulle till tandläkaren. 
 
Sushiiiiii!! :) 
 
Det gick jättebra hos tandläkaren.
Thea var såååå duktig och lät dom titta,
känna och ta kort utan att säga ett pip. :)
Tvärt om, hon kändes nästan lite stolt över att
hon gått dit trots att hon blev lite nervös innan. ;)
 
I alla fall så såg allt bra ut vad man kunde se i nuläget. 
Så bortsett från en jätteläpp med typ
regnbågens alla färger, 4 tänder som blivit lösa,
lite blåmärken och skrubbsår här och där så
verkar det ju gått väldigt bra ändå! :) 
 
 
 
Näh, nu har vi legat kvar och dragit oss
allt för länge här känner jag. 
..dags att kliva upp och ta tag i dagen! :)
 
Hoppas ni får en toppenlördag! 
 
..här får ni i alla fall en "go'morgonbild" från Harry!
 
Hej me er! :)
 
 
Natalie
2014-08-09 @ 09:32:35
URL: http://rackartussenochjag.blogg.se

Just på sushibilden ser det inte så farligt ut.. <3

Svar: Nä, svullnaden la sej mer å mer under dagen. Och idag är hon knappt svullen alls, men hon är ju blå/lila, fast mest på insidan av läppen. :)
Sanne Jensen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0