2014-04-25

Idag är det fredag och löning. 
Någon som inte hade koll på det på egen hand?! ;)
Nja, tror nog inte att någon hade missat det faktiskt. 
Men har ni koll på att det är match ikväll då?!
IFK Göteborg - Falkenberg FF
Så ikväll bär det av till Gamla Ullevi med Majsan,
Alexandra och någon mer om jag fattade det hela rätt. :)
Men idag blir det inte klacken eftersom dom andra
i sällskapet ville stå nedanför klacken. 
Och jag och Majsan är såklart anpassningsbara,
bara vi får gå på matchen. ;)
 
 
*********************************************
 
Jo, nu ska ni få se lyktan som Thea gjorde till sin
älskade mommo i 60 års present som gjorde mej värsta avis. ;)
 
(Stulit bilderna från mamma)
 
Ååh, visst är den fin?!
Den hade ju passar så bra in i mitt vardagsrum. ;)
Missunnsam?! Jag?! Nääh?! ;)
Nu försöker jag bara tvinga min dotter att göra en
likadan till sin kära mamma också. Men det går väl sådär. ;)
 
Jaja, nu ska jag gå upp och göra mej en
macka och en kopp te tänkte jag.
Sen göra mej i ordning, packa ihop lite prylar, åka hem till Vallhamra och
sen åka in till stora staden med min kära vapendragare och möta upp dom andra. :)
 
Ha en skön Fredag nu allesammans. 
..och gör nu inte av med alla slantar på en gång. ;)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0