2014-04-09

Nu ska ni få uppdatering från
marschen och gårdagen. ;)
Ojojoj säger jag bra! 
Hahahaha!
 
 
..skoja inte, vad Malmö brände bengaler!
Det är ju fan inte okej asså..! 
 
Trots förlusten mot Malmö var våra humör 
på topp! Lyckan över att solen sken på 
oss och att man laddat så inför hemmapremiären
var så mycket starkare än att gråta över 1 icke
så bra match! ..det är ju 28 kvar att ta igen! :))
 
 Majsans ben gav lite upp när
vi klev av bussen hemma. 
Stackarn hade så ont i sin
kropp redan innan matchen,
så att vi sen under hela
matchen klättrade på räckena
och spände hela kroppen för
att hålla sej kvar gjorde ju inte
saken bättre för Majsan. Hahaha!
Så även om vi är lite runda under
fötterna så är det som sagt inte
därför Majsan ligger på rygg på
parkeringen och ser ut som en säl! ;)
 
 Gårdagens "dagenefterfrukost"! ;)
 

Hahaha! Usch så jag mådde igår!
Vaknade bakis som fan och min röst
var nästan helt borta..
För att inte tala om träningsvärken i mina lår!
Aaaaaj!! Träningsvärk i typ hela kroppen 
men framförallt i låren!! Gaaah!
Vi stod liksom i klacken, vi spelade inte själva. 
Men som vi kände oss och såg ut igår så kunde
man ju tro att det var vi som var på planen. ;)
Det skulle ju också förklarat förlusten i så fall..
..men tyvärr, så var icke fallet. 
Vi skötte oss bara jävligt bra uppe på kommandebryggan! ;)
 
(Hittade tyvärr ingen bra bild på tifot..)
 
****************************
 
Fredrik och barnen kom och hämtade mej
igår eftermiddags. Han är för bra på
att ta hand om mej den där! ;)
Vi åkte och köpte McD och sen hem till
Björndammen, åt och slängde oss i soffan. 
..och där ligger jag kvar än, typ. ;)
 
Träningsvärken i låren är fan lika
illa idag känner jag..! 
Aaaaj! ;)
Jaja, man får vad man förtjänar! Haha!
..men nu ska jag kliva upp, fixa lite frukost, ta
en dusch och sen vette fan..! ;)
 
Hej me er i alla fall. :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0