Söndag

Såhär såg det ut i Fredags kväll.
Film och kärlek! <3
 
Fiskelördag! :)
Dessvärre blev det bara några mörtar, men som Thea säger
"När man fiskar så får man det man får"
Ja det är så sant så. ;)
 
Thea innan fotbollen i sin nya träningsoverall. :)
 
Nu är det bara en timme kvar till Fredrik kommer och hämtar dom
små sniglarna och sen ser jag inte dom förrän nästa söndag. <3
Nicke jobbar och är hemma runt halv nio ikväll,
så när barnen har åkt har jag en stund helt för mej själv. ;)
Man kanske ska unna sej en ansiktsmask och ett bad!?
Det var ju inte igår. Meeen jag blir ju så rastlös.. Haha!
 
Äh, nu får jag allt njuta utav mina små innan dom åker.
Hej me er! :)
 
mami
2013-09-09 @ 09:56:35

Va fin hon blev fotbollstjen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0