Patrask!

På riktigt, man undrar ju hur folk är funtade.
Lite allt för ofta tyvärr!
 
 
 
I söndags låg jag i sängen från klockan tolv på dagen och ända till dagen efter
med det värsta migränanfallet jag någonsin har haft.
Trodde på riktigt att huvudet skulle explodera eller att jag själv skulle hugga av skiten. Gah!
Hur som helst, på måndagen skriver jag på min Facebook om migränen och taggar 
även Nicke i inlägget eftersom han var en sån ängel och tog emot
barnen när Fredrik lämnade dom på kvällen, gjorde i ordning dom, gav dom kvällsmat
och la dom för natten. Så detta fanns ju tydligt att läsa för både mina
och Nickes vänner på fb, och vad roar sej någon med..?
Jo, går in på min blogg och skriver en kommentar om hur Nicke skulle
suttit och skickat mail på Facebook till "henne" om hur snygg hon är och
bett att få fler bilder och detta medan jag låg med migrän såklart.
 
Seriöst..!?
Killen är (förlåt älskling) snart 30 år och borde för flera år sen lekt av sej.
Det var inte jättekul att ändå behöva konfrontera honom med din lilla kommentar.
Nicke blev både arg och ledsen och vi undrar liksom vad det var du var ute efter?!
 
Jag älskar min pojkvän oerhört mycket och det finns även två barn 
här som också älskar denna karl jätte mycket och som hade undrat, saknat och
längtat om han plötsligt inte dök upp mer.
Är det något som du skulle kunna sova gott om
nätterna efter du lyckats förstöra i så fall?!
 
Och efter Nickes kommentar på fb igår så var
han nog inte lika med på gullandet som du..
 
 
Så nu hoppas jag att budskapet nått fram och att anonyma,
patetiska kommentarer försvinner här ifrån. 
 
Tack och hej!
 
 
Natalie
2013-09-04 @ 11:52:32
URL: http://rackartussenochjag.blogg.se

Sjuka människa!

mami
2013-09-05 @ 22:02:01

Va! vad e det för svineri att göra så mot er...
Nån olycklig människa som man bara kan hoppas får ett bra liv så småningom....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0