Nä äh..!

 
 
 
..och jätte mycket är jag det också! :(
Fy vad jag hatar det!
Och jag blir ju så ynklig. ;)
 
Näh, jag håller mej fortfarande till att mannen i reklamen för ett gäng år sen hade så jävla rätt!
"Ni kvinnor snackar om att föda barn, men ni skulle bara veta hur det är när en man är riktigt förkyld"
..fast vi kan ju byta ut mannen mot Sanne! ;)
För va'fan, föda barn är ju inget att gnälla om. Det är ju liksom
det bästa som finns och jag skulle lätt gå igenom en förlossning i veckan.
(om jag slapp att ha så många barn då..) 
Men att vara förkyld, nä fy i helvete vad det suger!
 
mami
2013-10-08 @ 21:06:02

Krya på dig tack för idag..

Svar: Tack själv Mami! <3
Sanne Jensen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0