Ett sanningens ord..?

Vissa lass vill du kanska dra själv, andra får du dra själv.. 
 
 
Så..
..ta aldrig för givet att någon annan ska förstå.
..ta aldrig för givet att någon drar halva ditt lass.
..ta aldrig för givet att någon annan fångar dej när du faller.
..ta aldrig för givet att någon lägger bort något för att städa upp med dej.
..ta aldrig någon eller något för givet!
 
 
************************************
 
I alla fall tog jag en promenad till min kära mor idag.
Det var riktigt härligt att komma ut lite.. Har ju fått sitta inne i
en och en halv vecka nu pga förkylnings skiten. Gah!
Vi käkade äggmacka och sen tog vi vagnen till Olskroken. 
Tanken var att vi skulle kolla efter en jacka till mej, men det slutade
med att mamma köpt en jacka till sej själv istället. 
Haha. Ja så kan det gå. 
Men så tycker jag alltid att det är, när man letar hittar man aldrig. ;)
 
Snart kommer Nicke hem efter en heldag på jobbet.
Så nu ska jag tända lite ljus och sätta på kaffe till honom. :)
..och sen välkomnar vi helgen!
 
mami
2013-10-10 @ 21:41:39

Ja du jag var ju inte ute efter nån jacka, men efter kvällskurvan är jag jätteglad att jag slog till, det var ju ett riktigt fynd.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0