2013-10-01

 
Hur sjukt är inte detta liksom..?!
Det är redan Oktober!
 
..så som åren bara springer iväg är det kanske
dags att man redan bokar plats på
ålderdomshemmet så man inte glömmer det i all hast. :-/
För vipps så har liksom åren bara ramlat iväg
och man är framme vid utkanten utav livet. 
(Fan vad deprimerande det lät..)

Äh, kort å gott, fan vad fort det går!
 
..ja och julpyntet har dom ju redan börjat smyga
fram i affärerna, såklart.. Gah!
Asså jag blir galen!
Det blir ju bara tidigare å tidigare varje år känns det som..
I år, redan i slutet på September.
På riktigt..?!
Är det meningen att man ska hinna tröttna på
skiten innan man ens är inne i December?
Nä, ge er!
En vecka före första advent är rimligt!
Punkt slut!
 
*****************************
 
Update!
 
I förra veckan kom skolfotot på min lilla Essi. :)
 
I Söndags fyllde min fina lilla systerdotter 2 år! <3
 
..fick även hem mina små sjuksniglar i söndags. 
Och så här såg det ut i soffan medan jag
pysslade om min tokförkylda, febrige lille son. 
 
..och när ungarna var nerbäddade å man själv
hade intagit soffläget visste min karl precis hur
han skulle muntra upp sln lite låga flickvän. ;)
 
..för så här:
 
..man behöver kanske också ibland bara få veta
vem som finns där och fångar en när man faller..
 
Deppigt..?!
Ja men så är det ibland. 
Och nu har det varit "ibland" för mej här i snart en vecka..
Det suger som fan, men det är bara att ta sej
igenom det och resa sej starkare ur det när man kommit fram.
Inte sant?! 
Men det är så in i helvete jävla lätt att fastna
i det negativa och jobbiga.
..och det är förbannat jävla lätt att känna sej ensam. 
Och det gör jag just nu! Vart tog liksom allà vägen?!
 
Äh, skit på er!
 
Mamma
2013-10-01 @ 09:39:00

Tur vi har varann puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0