Min nya pärla!

 
Idag åkte jag och mamma till Elgiganten för att köpa en ny tv till mej.
Men jag kom inte riktigt hem med den tv'n jag åkte dit för. ;)
Lite typiskt mej kanske, men detta blev ju tusen gånger bättre!
Den bara stod där och ropade på mej helt enkelt!
Så nu äntligen har jag fått en vit tv!! :))
 
Här min nya pärla!
Visst blev det superfint!? :)
 
Nu ska jag invänta kvällens besök och sen blir det myspys minsann.
Åååh, vad mitt liv känns perfekt och underbart just nu! :))
Jag liksom svävar lite kan man säga. Tjoho!
Det är jag så jävla värd.
Så det så! ;)
 
Ha en skön lördagkväll gott folk.
Hejhej!
 
mami
2013-11-23 @ 17:55:23

Det är du verkligen värd ha det riktigt myyysigt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0