Go'morgon

 
I alla fall fick jag sova till halv nio idag!!
Dock vaknade jag med ett jävla ryck 06:53
och trodde jag hade lyckats lägga mej igår 
utan att ställa klockorna, och nu skulle vi bli
sena till dagis, skola och jobb..! Gaaah!
Men precis innan jag hann rycka av mej täcket 
och släppt ut all värme så kom jag på att det ju var lördag. ;)
Och vipps så somnade jag om igen!!
..ligger till och med fortfarande kvar i sängen, 
Tonni sitter i soffan och kollar på tv
och Thea sover fortfarande. :)
Vi vet allt hur man njuter i den här lilla familjen! ;)
 
 
 
Och igårkväll då...?!
..hur roligt var det att kolla på idol med
mina små sniglar då?!
En kvart in i programmet
så tvärslocknade dom. 
Så jag sket fan också i idol och la istället
3 timmar och 9 minuter i telefon med Natalie ;)

 

Hahahaha! Det var min fredag det..

Men det var mysigt och vi hade mycket att ta igen.

Och då blir det ju lätt så. ;)

 

Näh nu får jag gå upp och fixa lite mysfrukost

till mina små sniglar och mej. :)

(om Thea nu tänker vakna snart..)

Så hej me er! 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0