*Gäsp*

Gaaalet! 
Idag är det inte helt lätt att vakna känner jag. 
Hade jätte svårt att somna igårkväll,
så det är ju inte så konstigt.
Men ändå.. :-/
 
Jaja, nu är det bara att gå upp och sätta fart!
Idag är det ju sista dagen på
min tvåveckors praktik. 
För från och med måndag är det
liksom mitt jobb på riktigt!! :))
Sååå himla skoj och skönt!
 
Men som sagt, nu får jag sätta fart så jag hinner 
göra i ordning mej själv och barnen
och sen är det bara att
skynda till skola/dagis och bussen. 
..och efter arbetet är det återigen bara att
skynda till bussen, hämta Tonni, knalla till skolan 
för att hämta Thea och sen traska hem. 
Och idag väntar det en överraskningsgäst för
barnen när vi kommer hem.  
Någon dom längtat sååå mycket efter ska
hälsa på och käka middag med oss. 
Guuud så glada dom kommer bli! :)
 
Hoppas ni får en bra fredag!
Hej me er gubbar! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0