Gaaah!

 
Nä nu ger jag fan upp..!
Helvetes bajsnatt!!
 
 
Hatar när John Blund inte sköter sitt jobb!
Fattar han fan inte att han pajar för andra när
han struntar i sitt jobb på detta viset..?!
..och för vad?
"Han är lite skitnödig å det passar inte idag" 
..eller?
"Nä han är bara inte sugen på att jobba inatt"
..nähä, men jag ska palla en hel dag på jobbet,
stressa med ungar och med mat och hej å hå
trots att jag bara fått slumrat max två timmar inatt..
Jävla idiot!
 
Det är ju som jag sagt i så många år nu,
han har liksom gjort sitt, han passar
inte längre för detta arbete. 
Han måste avgå, lämna över till någon mer pålitlig. 
Men till vem..?!
Har John Blund lyckats knulla till sej någon unge någon gång som kanske skulle vara mogen att
ta över farsans dåligt skötta arbete..?
Det är fan frågan om asså.
Men det hade ju kunnat vara lite mer förståligt kanske om han ändå hade det som ursäkt,
"Sorry gubbar, kunde inte komma till arbetet inatt,
man låg nämligen på hålet å det va så in i helvete jävla gött"
..aja John, då fattar vi, ingen vill la avbryta ett
gött ligg för att tillfredsställa andras behov liksom. 
Men inte ens får jag någon förklaring alla
nätter jag ligger här sömnlös. 
..jag bara gör det! :-/
 
Men nu är det bara att gå upp och
få iväg ungar och mej själv. 
Så hej me er!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0