Fredag och som andra!

 
Så här såg vi ut tidigare idag..
Iddi 1 och 2 ;)
 
 
Och idag har jag, barnen och mamma varit på kyrkogården
(Kvastekulla)
och tänt ljus, lämnat pärlplattor och skänkt tankar till våra saknade och älskade!
 
 
                            Underbara, saknade Görel! <3
 
 
Och min fina, älskade Roy! <3
 
Mina fina "svärföräldrar", fan vad ni fattas!
Hade gjort vad som helst för att ni skulle vara en del utav era söners
och deras barns liv och även i mitt och mina barns liv.
..för att ni skulle finnas med och fira alla högtider, födelsedagar och
bara finnas för att åka och ta en fika hos en vanlig dag!
Ja, ni fattas oss verkligen! :(
Men jag är så glad för att jag haft möjlighet att kramas med er
innan ni lämnade denna jord för andra sidan! <3
 
 
Vi gick även till minneslunden och sände tankar till Lucas,
Tonnis gudmors pappa och alla andra som vi saknar. <3
 
 
..och nu ikväll gör vi som alla andra, fredagsmys och idol! :)
 
 
Snart slutar min kära pojkvän jobbet också.
Stackarn har jobbat ännu en heldag.
Så det är nog inte jättejobbigt för honom att komma hem och ta helg nu. :)
 
Äh, tack och hej!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0