Onsdag!

Go'morgon gubbar!
Sovit som ni förtjänar?
 
 
Själv har jag sovit både oroligt och gött.
Ja första halvlek av natten var inte så värst mysig.
..drömde om en massa skit och hittade liksom inte alls in i djupsömn.
Men andra halvlek sov jag minsann hur gött som helst!
..drömde om trevligheter och sov liksom som en klubbad utter.
Så när klockan ringde var det trögt att vakna.
Ja tydligen, för när jag väl orkade öppna ögonen märkte
jag att det till och med var larm nummer två som väckt mej. ;)
Ja så gott sov jag! 
..tur att jag hade ställt två klockor igår, annars hade jag
väl sovit bort hela denna dagen också. :-/
 
Och vad händer idag då?
Jo, jag och Majsan har ju lite att fixa med här under dagen.
 Och sen när min kära pojkvän kommer hem tänkte jag att vi
skulle käka lite middag och kanske ta oss en promenad eller nått.
Men vi får la se vad vädret och orken tillåter. ;)
Sen vid sju är det tydligen match.
Så det blir till att bänka oss framför
skärmen och hålla tummarna för IFK! :)
 
 
Äh, nu får jag gå upp!
Hej me er!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0