Vattenkrig och Kalas

Igår hade vi en helt underbar dag!
Hängde på gården, i solen i flera timmar.
Äntligen kan man börja vara ute och njuta av det på riktigt! :)
Majsan kom också förbi en liten stund och även Helena.
Helena kom med en födelsedagspresent till Thea. En jättefin klänning och ett par leggins.
Riktigt fint var det! Hon har bra smak den där damen.
Tonni fick också en present av sin gudmor för att han har varit så duktig
och inte haft blöja på nätterna på några månader nu.
-En vattenpistol fick han.
Så gissa hur det slutade. Jodå, med vattenkrig!
..och jag blev blötast.
Min kära pojkvän hällde nämligen nästan två liter vatten rakt över mej! ;)
Men kul hade vi!
 
*********************
 
Idag kommer min fina syster Bea, min goa lilla systerdotter
och min Mami hit för att fira både Tonni och Thea.
Så lite minikalas blir det. :)
 
 
Så nu är det dags att sätta fart här hemma.
Det ska dammsugas, dammas och så ska jag göra klart tårtan.
..och så ska vi ju hinna göra i ordning oss själva också. ;)
Så hej me er gott folk!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0