Jaaaaaa!

Tjoho! Idag sov jag minsann ända till 07:59! :))
Äntligen tog min kropp lite sovmorgon!
..och nu sitter jag på balkongen och försöker njuta av
solen som tittar fram mellan molnen.
..fast nu drar dock ett rätt så stort moln fram och placerade sej
rakt framför min fina sol, så jag kan nog glömma njutningen på en stund.. :(
 
 
 
*************
 
Idag blir det helt enkelt så att jag och min kära
mor får ta oss en sväng tillbaka till Ikea.
Jag lyckades nämligen verkligen inte att berömma hur många
plattor som behövdes till balkongen..
Nä, inte en siffra rätt blev det!
Det räckte liksom inte ens till halva. Hahaha!
Så det är ju tur att man har världens bästa mamma som
direkt erbjöd sej att åka idag igen med sin snurrig dotter! ;)
 
Nicke jobbar även idag men slutar som tur var inte lika sent. 
Nä idag får jag hem min karl redan vid halv tre och då ska vi
se om vi kan få till golvet på balkongen så att det
slipper bli fler besök på Ikea i rad. ;) 
Nädå, nu ska det vara mätt och uträknatordentligt.
 
 Och i eftermiddag kommer även mina små sniglar hem! :))
Dom har varit hos sin far sen i onsdags så lite har man väl hunnit sakna dom. ;)
Men dom senaste gångern har dom ju varit borta hela veckor och
då har man verkligen börjat sakna dom små liven på riktigt!  
Men säger som jag brukar, även om det tydligen för vissa låter hårt:
jag saknar sällan barnen så när dom är borta, då är det ju liksom rätt meningslöst
att vara ifrån varandra och ladda batterierna. Det är först när dom kommer
hem igen som jag verkligen känner hur mycket man faktiskt hade saknat dom.
Och sen är dom ju med sin pappa och det är ju lika viktigt för dom tre att få sina stunder. :)
 
Nä, nu ska jag ta mej lite te och macka och sen är det bara att
göra sej i ordning så man är klar när tant ringer och vill åka. :)
 
-Det var ju tur att vi fick 4 glassbiljetter igår mamma! ;)
 
Äh, njut nu av sista lediga dagen innan vardagen
kommer och biter er i röven igen gott folk!
Hej me er!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0