2013-05-21

 
Idag kan jag lova att jag ställde klockan!
Fan vad dagen blev vrängd när man sov så länge som jag gjorde igår..
..och jag som hade gått och längtar efter sovmorgon så där på riktigt.
Men fy nej, inte mer av den varan tack!
Jag kunde ju knappt somna igår kväll heller tack vare det.
(Jag har ju normalt sätt svårt att somna,
men det har gått bättre och bättre det sista)
..men fan inte igår, trots hjälpmedel. 
Så 07:03 ringde klockan förut!
Fast jag var ändå lite på väg att vakna, men det kunde
man ju inte veta igår när larmet ställdes. ;)
 
..och från det ena till det andra.
Jo jag har sen en liten tid varit 
Candy Crush-missbrukare kan man säga utan att ljuga,
och så igår (äntligen) tog jag mej i mål!
Tjoho tänkte la jag, inget mer Candy Crush! Men jag skulle
snabbt bli sågad, ja ända längst nere vid fotknölarna..
..en människa som jag aldrig en tagit i hand utan bara sett
flyktigt på dagis och som är en kamrat till min pojkvän.
Ja hon, just hon skulle då fan veta om att det inte alls var slut där.
Så kan man väl inte tala till en missbrukare käre vän..?
..fast jo, är hon längre fram än mej tyder det ju ganska tydligt
på att flickstackaren och är dränkt i missbruket.
Kanske var det ett rop på hjälp..? Hon kanske också ville bli
fri men misslyckats och därför ville hon dra med mej..? ;)
 
Här är jag lycklig för att just påbörja sista banan..
 
..Natalie börjar sin sågning
 
Här är jag lycklig över att äntligen vara klar!
 
..Natalie fortsätter sin sågning
 
Jodå, visst verkar hon väl rar den här tjejen!?
Hahaha.
Ja i alla fall om hon hänger med på ironi. ;)
 
Så gott folk, då har jag fått tramsa av mej lite nu då.
Kanske dags att kliva upp och göra ..vad?
Nicke är på arbetet och återkommer inte förrän halv fem typ.
..städa gjorde jag ju igår.
Äh, byta sängkläder och plocka undan lite på mitt bord
och lite så skulle jag ju faktiskt kunna roa mej med.
Bordet är liksom lite ett måste dock, för ikväll kommer
mamma och hennes väninna på besök.
Mammas kamrat ska i helgen flytta en herrans massa mil
här ifrån så hon ville komma och säga hejdå och unna sej
lite nagelvård innan hon lämnar vackra Göteborg!
Så så är det med det!
 
Hej me sej!
 
Natalie UtanH
2013-05-21 @ 09:25:28
URL: http://rackartussenochjag.blogg.se/

Hahahahaha!
(Är lika jävla beroende jag!!!!)

Svar: Det var ju dumt att du spelar på datorn då! För hade du inte gjort det så hade du kanske också i din enfald trott att det var slut. ;) Hahaha!
Sanne Frydebo

Natalie UtanH
2013-05-21 @ 10:23:51
URL: http://rackartussenochjag.blogg.se/

Hahahaha eller hur!!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0