2013-05-07

Go'morgon gubbar!
Sovit lika gott som jag gjort? ;)
 
Nu ska jag snart gå in och väcka mina små, göra oss i ordning,
knalla till dagis och sen hem igen för att förbereda mej för ännu ett sjukhusbesök.
Blir så galet trött på detta!
..men det är ju bara att hålla tummarna för att läkaren lyssnar på mej idag!
 
Hade pissrövångest igår när jag fick tiden..
..ända ut till Frölunda med buss och spårvagn och värsta ont,
ingen som kunde köra, tänkte fan skita i det, men så kom jag på en att fråga.
-Sanna! Jag är så sjukt tacksam för att du ställer upp!
Du är bäst ska du veta! <3
 
 
Näh, nu är det bara att sätta fart!
Hej me er.
 
Majsan
2013-05-07 @ 07:53:11

Lycka till idag <3 Va underbart att Sanna kunde köra dig!

mami
2013-05-07 @ 09:51:38

Tack snälla Sanna som hjälper idag, då jag ville men inte kunde, tänker på dig dotera mi...puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0