Varför..?

 Seriöst..? Varför i hela helvete vaknar jag tio i sju idag..!?
Barnen är ju hos pappa, jag är ledig och Nicke är ledig.. 
Det finns liksom ingen som helt anledning till att inte sova tills i alla fall typ nio/tio. 
Men nädå, tio i sju minsann..
Nicke sover i alla fall gott här bredvid mej. :)
..man undrar ju hur länge hans kropp tycker att han behöver sova en sån här dag. ;)
 
Jaja, får väl ligga här och pilla lite på min nya fina telefon en stund och sen får jag gå upp och sätta på kaffet till min älskling. :)
Och sen ska vi till Allum och inhandla det jag visst glömde igår.
Haha, vad ledsen jag blir över att få shoppa två dagar i rad.. Not! ;)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0