Pysseldag

Idag var barnen hemma från dagis eftersom Tonni har hostat så.
Så dagen har vi ägnat åt massa pyssel.
Vi fick till och med åkt till Panduro och inhandlat massa skojigheter.
Så man kan säga att barnen, och Nicke blev nöjda!
..och jag, jag var bara med och gjorde. ;)
 
Tonni har målat en Påsk-drake, jag har gjort ett tappert försök att
måla ett påskris och Thea har målat ett tält och en teckning
av sej när hon matar en kyckling och en höna.
..och "bollarna", det är Påsk-disco-kulor som dom ska hänga i 
påskriset hemma hos deras pappa. ;)
 
Tja, här är då mitt verk.. Hahaha! ;)
 
Här ser ni dagens konstverk! 
Påsk-disco-kulorna, barnens egenmålade ägg och deras små kycklingar,
min rabies smittade kyckling och Nickes IFK-kyckling. ;)
 
Nu ligger barnen i sina sängar och vi sitter halvdöda i soffan.
I morgon får Tonni vara med sin far i några timmar på dagen
så jag kan åka till skolan, Thea får gå till dagis och
Nicke ska iväg på möte med jobbet.
Tja så blir det med det..
 
Hej me er!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0