2013-03-30

God morgon gott folk!
Sovit lika gott som jag har gjort!? :)
..för ja jag har sovit som en klubbad utter inatt.
Dock var det inte lika kul att vakna i en tom säng och i en tom lägenhet.. 
Barnen är ju hos sin far och min karl jobbar heeeeela dagen. :(
 
Tja, Påskafton idag då.. Och vem glädjer det?!
Inte mej i alla fall, för här finns då fan inget ägg att leta efter. ;) 
Men i alla fall ska jag hem till min fina mamma och äta middag med henne idag.
Ja så slipper vi vara två som sitter ensamma på självaste aftonen.
..och bara därför. För att slippa sitta ensamma. ;)
Nädå, det ska bli jätte mysigt att åka hem till min kära mor, äta gott
och mysa. Bara hon och jag. Det händer ju inte så ofta att man gör sånt.
Men det uppskattas ju desto mer när det väl händer. <3
 
Nu ska jag nog gå upp ur sängen, sätta på en kopp te och
gå ut och sätta mej på balkongen en stund.
 Det ser i alla fall ut som att det är lite gott väder ute..
Men tänk vilken skillnad det är på vädret i år jämfört med förra påsk.
Nu är det ju skitkallt fortfarande, men jag minns tydligt att barnen
lekte utan strumpor på gården och hade bara tunna kläder på sej förra året.
Och året innan, likadant.. 
Sjukt! Men kanske gör det att vi får en bättre sommar än tidigare år..!? :)
Man kan ju alltid hoppas i alla fall!!
 
Äh hej me er nu!
 
 
 
*Idag tänker jag lite extra på någon som jag inte träffat på ett tag. 
Önskar dej en glad påsk och hoppas att vi ses snart*
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0