2013-03-09

God morgon mitt härskap!
 
Här ligger jag i min säng, alldeles ensam.. 
Min underbara pojkvän har åkt till jobbet och kommer inte hem förrän sent ikväll. :(
Men han kommer ju hem i alla fall, och det är ju bra att sakna varandra lite.
..vem fan kom på den dumma jävla klyschan då?! 
Det suger ju att sakna..
 
I alla fall hade vi en underbar dag och kväll igår! :)
Först var Nicke iväg på ett möte på morgonen, när han kom hem hjälpte han mej att slinga håret, därefter åt vi lite lunch och sen köpte vi minsann två nya dammsugare..
 
*Gissa vem som fick välja färg..!* ;)
 
..däreftet gjorde vi oss i ordning och sen tog vi en taxi in till stora staden!
 
 
Det blev middag på El Corazon. :)
Så underbart att bara sitta och titta på varandra och äta gott.
Precis som Lady och Lufsen!! 
Ja, vi är så pluttinuttiga så. Ett sånt där par som man själv känner lite smått kväljningar av egentligen. Men nädå, nu är det vi och jag njuter varje sekund! :))
 
*Kärleken är obeskrivlig*
 
Efter den goda maten drog vi runt en liten stund innan vi tillsist tog en taxi hem igen.
Och väl hemma avslutade vi kvällen med lite alkoholfritt och lite prat innan vi dök ner i sängen och somnade som två klubbade sälar. ;)
 
***************
 
 Idag kommer mina små sötsniglar hem. 
Dom har varit hos Fredrik sen i onsdags, så lite gott ska det allt bli att få hem dom igen. ;)
Fast Thea hinner nästan bara vända i dörren innan hon ska iväg på kalas.
..så vad ska jag och lilleman hitta på så länge tro.
Man kanske skulle ringa min kära mor och kolla vad hon ska hitta på idag.. Hon kanske är sugen på lite glass med sin dotter och sitt barnbarn. ;)
Tja, vi får väl se.
 
Ha det gott nu kära allmänheten!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0