Återblick och pissväder!

Har ju inte varit så grym på det där med bloggandet det sista..
Nä, total bloggtorka.
Men vad gör det om hundra år!?
..allt har ni ju inte med att göra. ;)
Skämt o sido. Nä jag har bara inte haft orkat eller lust.
..men jag har haft en toppen vecka. 
Känner mej bra igen, balansen är tillbaka, inga domningar eller talsvårighetet,
så vad det var med mej visste man ju inte hundra men det verkar ju vara borta nu i alla fall. :)
 
 
 
I lördags var jag och Nicke i Kungälv och hälsade på
finaste Krale (Nickes bror) och hans underbara familj i deras nya hus.
Dom bodde riktigt mysigt och vi hade en härlig dag.
Underbart väder, vi grillade, jag fick gosa bebis och busa med stolliga lilla Engla. :)
Helt enkelt en toppen dag!
 
 
I söndags fick jag efter typ åtta veckor äntligen
tummen ur och gjorde om mina klor..
Gissa om det var välbehövligt! ;)
Och sen på kvällen fick jag hem mina små mördarsniglar! <3
 
Nya klorna! :)
 

I tisdags tog jag och Sanna oss en liten Road Trip till Helsingborg. ;)
Vi käkade lunch och åt glass i solen vid havet.
..och trots att allt inte riktigt blev som vi hade
hoppats så hade vi en kanon dag i alla fall! :)
 
 
 
 
Så man kan säga att Nicke fick sin första "heldag" med barnen i tisdags. ;)
Dock var dom på dagis mellan nio och två så lite ensamtid fick han allt.
..och den ensamtiden la han på att åka in till IFK Shopen och inhandla
biljetter till sej, mej och Majsanbajsan till matchen på måndag. :)
Ja och så fick han visst köpt en liten flagga som
han slängde upp på balkongen också. 
..denna karl! ;)
 
Ja, jag säger då det! ;)
 
..och så här gosiga var mina killar i tisdags morse! <3
(Ja, Nicke är helt nyvaken..)
 
Och igår var det min och Nickes halvårsdag! <3
Jisses vad tiden går fort..
..men trots det så växer min kärlek bara mer och mer för varje dag!
Och så kär som jag var och har varit i denna karl i snart tolv
år så trodde jag inte att man kunde bli mer kär. 
Men jodå! ..så snart spricker jag. ;)
Älskar dej så sjukt mycket min fina pojkvän!
Du är mitt allt! <3
 
 ..och så här skämde han bort sin flickvän igår minsann! :)
 

Idag är det äckelpissväder ute..
Hua!
regnrädd som man är så bestämde jag och barnen oss för
att stanna hemma och ha mysdag istället för att gå till dagis. ;)
 
 
Drunkningsrisk liksom.. 
 
Nä, nu ska jag och barnen bygga lego. :)
Hej me er!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0