Nöje!

Igår spenderade vi 8 härliga timmar på Liseberg.
Det var gubbvarmt och tokmycket folk, men vad gjorde det..!?
Vi hade ju med oss Tonnis läkarintyg och i och med det
fick vi ledsagarband och slapp alla köer. ;)  
Fantastiskt av Liseberg att ha den förmånen för barn med särskilda behov. :)
Tummen upp för det!
 
-Men Tonni kan du le då..?
-Ja jag gör ju det.. ;)
 
Thea åker Sagoslottet
 
Tonni i Drakbåtarna. :)
 
Mitt livs stora kärlek <3
 
Thea och Nicke, en av alla gånger vi åkte Jukebox. ;)
 
Och Jukeboxfantasten själv. ;)
 
Glass ska man såklart äta när man är på Liseberg ;)
 
Mitt lilla glassmonster ;)
 
Tonni räknar kaniner medan vi åker Kaninresan. :)
 
Thea tyckte Kaninresan var lagom lugn och rolig.. ;)
 
Själv tyckte jag att det var lite för lugnt så jag var ju
lite tvungen att tramsa till resan lite ;)
 
Men se så skoj Nicke tyckte det var. ;)
 
..och nu blev det åka av. ;)
 
Mina killar åkte Hissningen, och jag stog nedanför med Thea och jag
skrattade så att jag nästan kissade ner mej åt Nickes tjut. Hahaha!
 
..coola killar åker coola bilar! ;)
Asså, det var ju ingen tvekan om att detta var Tonnis favorit! :))
 
Ja vi hade helt klart en toppen dag!
..och jag kan lova att ungarna somnade gott när vi kom hem. ;)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0