Ännu en..

Lite grillning med älsklingen, Martin och Majsan i torsdags innan matchen.
 
Mums så gött vi hade det.
..och när vi kom efter kvällen låg det en fin flagga utanför dörren.
Det visade sej att Tessan, (grannen under) hade rensat i sin garderob och
hittade denna flaggan som hon förstod skulle göra mer nytta hos oss..
 
..och jodå den åkte upp på andra väggen ute på balkongen.
(Ja jag har stulit bilden från min IFKnördiga pojkvän) ;)
 
<3 <3 <3
 
Detta var vad termometen visade i lördags.
Underbart!
 
..och Nicke njöt av varje grad på balkongen!
 
..men vi dissade ballen och drog till havet med Majsan och Malin istället.
 
MysMalin! :)
 
..och mina fina! <3
 
Så här såg det ut i måndags när Tonni fick ny cykel. :)
 
Och igår när Nicke gick upp innan Fan hade fått på sej tofflor, för att
gå och fiska passade jag tydligen på att utnyttja hela ytan av sängen. ;)
Mina fina Älsklingar idag i slottskogen <3
 
Min lilla Essi väntar på glass :)
 
Min tokstolle efter några slick på sin glass.
Sockerkick?! ;)
 
Nicke ser också rätt nöjd ut över att ha fått glass. ;)
Tänk att han är min! <3
 
Slut för idag, tack för idag! :)
 
mami mommo
2013-07-25 @ 09:40:19

Trevligt ni har på er semester




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0