Tisdag minsann!

God morgon kära ni!
Sovit gott?! ..det har i alla fall jag gjortl! :)


Idag är det tisdag minsann!
Ännu en dag full i kalendern. Vilket förvisso alla dagar är lite extra denna veckan.
Föör, på fredag bär det ju av vettni! ;)
Hejdå pisskalla väderhelvete och hej ljumna vårvärme!!
..aah, inte så jobbigt alls faktiskt! ;)

Nu är det dags att sätta fart här!
Massa pill här nu på morgonen och därefter dags att åka till skolan och se om man blir något klokare. sen måste jag in på forex, hem och lämna av lite prylar och sen åka med mitt hjärta på kalas för hans brorsdotter som idag fyller år! :)

Så ser min dag ut!
Hoppas eran dag också blir till belåtenhet.
Hej me sej!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0