Så är det!!

Det går lite upp och ner får jag säga, men just nu (som ni förmodligen redan upptäckt) är bloggen inte alls prio ett.
..och det är faktiskt rätt gött måste jag säga.
Vissa dagar känner jag för att blogga lite men det går liksom över precis när jag öppnar bloggen...
Mycket beror nog på att jag just nu inte känner att det är läge.
Mycket skulle nog få djungeltrummorna att starta med en massa missvisande fakta. Och massa ordbajsande blodhundar orkar man ju sällan med. ;)
Men inget ont utan att det har något gott med sej.. Så även detta, för jisses vad jag känner mej mindre stressad sen jag bromsade ner bloggen. :)

Men vad fan, jag återkommer!
Hajar ni eller..?! ;)

 

 
Madde
2013-01-06 @ 22:27:13
URL: http://Madelli.Blogg.Se

Fan va sjukt! Är på samma spår, bloggade precis om att lägga ner så kommer jag hit och ser att du med tappat suget!
Och visst stressat bloggen en samtidigt som det är vemodigt att lägga ner den :-/
Vad må vi göre sääään
Puss

Sandra Saandriiie Åhfelt
2013-01-07 @ 18:05:18
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Hejsan! :) allt bra med dig? haft en bra helg :)? Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0