Galet!

Igår fick jag verkligen ett ryck vill jag lova.. I typ 13 timmar höll jag och min underbara pojkvän på att rensa, sortera och slängde massa skit både hemma och i källaren. :)
Fy fan vad duktiga vi var!!
Men jisses så trött jag var när jag äntligen satte mej i sängen inatt..

 

Den osminkade sanningen helt enkelt..

Nu har vi precis vaknat och det är dags att gå upp och dricka lite te och kaffe och sen är det bara att köra igång den obligatoriska städsöndagen. ;)
..kanske blir det en sväng till Allum också.
Jah, vi får se hur det blir med det helt enkelt.
Sen kommer ju faktiskt mina fina små sniglar hem idag! :)
Tonni har varit hos Fredrik sen i onsdags och Thea sen i torsdags. Så jovisst börjar man allt längta lite efter dom små varelserna nu. <3

Näh, nu är det dags att sätta fart här.
Hej me er!!

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0