Fredag!

Japp idag är det Fredag, om nu någon förvirrad jävel inte råkar veta det! 
Dock har jag väl inga direkta planer för denna dag alls egentligen.. Tänkte att jag kanske skulle sätta mej och göra om mina otroligt slitna naglar medan min fina pojkvän ändå är på arbetet. :)
Och sen får vi se vad dagen har att erbjuda helt enkelt.
 
..om någon nu undrar vad fan jag gör vaken så här dags när jag är barn -och skolledig så kan jag tala om att det är för att jag är en god flickvän som gick upp för att hålla min lille Nicke lite sällskap så här innan han for till arbetet. 
Aah, lite pluspoäng får man ju samla in ibland. ;)
 
Tanken var dock att jag skulle gått och lagt mej igen efter att han gick..men fan vad onödigt egentligt..
Jävla latröv! 
Näh lika bra att gosa ner sej i soffan med en kopp te en stund och sen sätta sej med klorna om det nu ska bli gjort. ;)
 
..och apropå klor!
Lite bilder på senaste kanske..?
 
Här har Monica varit på sitt första återbesök
 
Sannas efter att hon tröttnade på sina jätte mörka
 
..och Angie som för första gången på över två år valde att ta bort sina. 
 
Japp, det var det om detta!
Tack för idag..
 
Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde
2013-02-08 @ 08:28:03
URL: http://www.treungar.blogspot.com

Å jaaa underbart med fredag:)!
Kram!

Sanna Andersson
2013-02-08 @ 11:25:45
URL: http://moonzanna.se/

hej !
allt bra med dig ?
har du några planer för helgen ?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0