Tisdag

 
"Upp och hoppa som en loppa!"
Nja, det är väl kanske inte riktigt min grej. 
Men visst, ska alldeles strax försöka
kliva ur min varma, goa säng.. 
Men man ligger ju så bra här ju. 
..mjukt, varmt, gott och skönt. 
Helt i min smak. ;)
Men va'fan, verkligheten kallar ju faktiskt!
Och så jävla gött var det att säga så!!
För nu är man liksom en ansvarsfull vuxen!!
..nja det sista där kändes la i och för
sej lite si så där att yttra. 
Vuxen......?!
I helvete heller! Det kommer jag nog
aldrig riktigt att vilja bli!
..jag gillar ju inte ens rödvin, kaffe (om det
inte är Latte från Mc'D), oliver och inte ens öl!
Så näh, inte helt vuxen, ännu!
 
Men nu är det i alla fall dags att gå upp och sätta lite fart!
Dock ska man inte till arbetet nu på morgonkvisten.
..nä, ska möta min kära exmake klockan åtta
och så ska vi åka på "uppföljningssamtal" 
för ett grej med Tonni. Så idag ska man inte infinna
sej på arbetsplats förrän klockan tio förstår ni! 
 
Men hur som helst så är det dags att
runda av här nu i alla fall!
Tänker ju inte komma försent bara för att ni ska
ha något att läsa och fördriva eran tid med liksom..
Så hej me er gubbar!
Hoppas ni får en skön dag!
 
mami
2013-12-03 @ 09:06:34

En vuxen kan välja bort öl, kaffe, och rödvin så jo du e nog vuxen ändå

Svar: Hahaha! ;)
Sanne Jensen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0