Staden!

Så blev det utgång igår då!
Utgång med min kära vapendragare och
inte fullt sansade Alexandra. ;)
 
Då drar vi ;)
 
 
Behöver jag kommentera detta?!
 
 
Graciöst!? ;)
 
 
..ska man till Jameson's så ska man! ;)
Inte konstigt att vi fick gå förbi hela kön. Hahaha!
"Ååh lite ungt kött" 
 
Jag, Alexandra och skåningen ;)
..och han var ju så sugen på att äta
upp lilla Alexandra, helst med sked! Hahaha!
 
Det här är min bästaste vän i hela världen! ;)
 
 
Ja ah..? ;)
 
 
Det är inte alltid lätt att hitta balansen klockan 5 på morgonkvisten
när man slickat i sej så mycket dryck under natten.
..speciellt inte på ett så ostabilt golv liksom!
Det fattar ju vem som helst eller! ;)
Ja ah, vad säger man?!
Men vi hade kul! ;)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0