Myspys!

Igårkväll kom ju min kära lilla lillasyster hit. :)
Barnen fick vara med en stund, käka
chips och kolla (nästan) klart på filmen.
Men sen var det läggdags för dom. 
Jag och Julle gick lite loss på nyårsalternativen. 
(Och jag som hatar att "mannekänga")
Men efter några provomgångar och en "stulen" kavaj
från Majsan så kom vi nog fram till vad det får bli. ;)
Gaaalet svårt det där!!
Helst eftersom man inte är en sån där
"typisk tjej" när det kommer till att klä upp sej. ;)
Men men, det blir nog bra!! 
Det fååår blir bra! ;)
 
Efter allt provande slängde vi på oss varsin
sparkdräckt och mös runt lite. 
Maximalt oschnyggt, men jävligt gött!
 
 (min kära lilla lillasyster gick loss med kameran) ;)
 
Fick även Julla att klippa till mitt
schlétna, ojämna hår igår också! ;)
Så jävla gött, äntligen! 
 
Mmja, värd lördagkväll!! <3
 
Idag ska vi åka till Julle allihopa och sen
kommer Fredrik och hämtar oss där. 
Men vi får la se när vi kommer iväg för det första. 
Julle är ju en sån där trött tonåring
som sover halva dagen ju. 
Men funderar på att hoppa lite på henne
alldeles strax och se vad som händer! ;)
 
Äh, hej me er! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0