Lucia!

Jisses så tidigt man vaknade idag då!
..05:50
Fast å andra sidan så somnade jag ju
typ två-tre timmar tidigare än vanligt också. ;)
 Och ändå hann jag göra det mesta jag skulle igår. 
Ja fan, det tar sej, jag börjar komma in i
vuxenlivet och mina nya rutiner minsann! ;)
Heja mej helt enkelt!
 
 
Idag är det fredag den trettonde
(skrockfull?) ;)
det är Nickes 29 års dag och Lucia!
 
*Så hurra för dej idag Nicke!!!*
 
 
 
Nu ska man kliva upp och se till så man
får ordning på alla måsten här nu på morgonen. 
Barnen ska ju i vanlig ordning till
dagis/skola och jag till arbetet. 
..men det är ju massa som ska med idag. 
Typ gympapåsen till Thea, lussekläder till
båda sniglarna, extra kläder till mej
själv, lunch till mej, frukt till Thea, osv..
..och så ska man ju göra sej i ordning, bråka på barnen kläder och få i Thea lite frukost innan vi går.
Gaah, det är mycket och stressigt på mornarna,
trots att man förbereder massor kvällen före. :-/
 
 I alla fall är det ju fredag idag!
Sista dagen på denna arbetsveckan. 
Både lite skönt men ändå inte. ;)
..och inte ens jobbar jag fullt pass idag. 
Nä, det är lussefirande på dagis senare i
eftermiddag, och det vill man ju inte missa!
 
 
..och efter dagisfirandet så åker jag,
Freddan och sniglarna hem till fina Sanna, Jonatan
och deras små fisungar och fikar och myser lite!
Så detta blir nog en bra fredag skulle jag gissa på! :)
 
Hoppas den blir lika bra för er!
Tack å hej!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0