Lördag

 
Ojojoj vad jag har sovit gott inatt! :)
..och tidigt gick jag å la mej också. Himla gött!
Dock vaknade jag 04:57 och undrade om jag verkligen ställde min alarm igår..
..och det hade jag ju inte. Så helt panikslaget tryckte jag
igång alla mina alarm och somnade om.
Fast jag vaknade 05:03 igen av att jag kom på att jag ju inte
ens skulle ställa klockorna idag ju..! Det är ju fan lördag,
och inte jobbar jag på lördagar inte. ;)
 
Sen vaknade jag 07:56 utav tassande små fötter. :)
Dom kom in och la sej på varsin sida om mej och så kollade
vi på gårdagens julkalender på iPad'n. 
Myspys på hög nivå! <3
..och nu ligger jag kvar i sängen och njuter lite till
utav att jag kan, och barnen sitter i soffan och väntar på dagens avsnitt.
(Och det gör jag också! Himla mysig kalender i år)
 
*********************

Nä, vad sägs om lite bilder från igår..?
 
                                           Min lilla tärna <3
 
Finaste Sanna och en trött Thea! :)
 
Lussefirande på dagis!
Mycket fint och gulligt, meeeen så jävla kallt! ;)
 
Två trötta tjejer eller!? ;)
 
                                         Min lilla Nisse! <3
 
Nu är det dags att gå upp och fixa
lite frukost och slå sej ner med barnen i soffan 
och kolla på julkalendern! :))
 
Önskar er en go dag gubbar.
Tack å hej!
 
mami
2013-12-14 @ 11:26:41

God morgon ha en bra dag




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0