...

Så fick jag idag äntligen målat om
ljusstakarna från mormor. :)
 
Älskar att man ber sin dotter städa på
rummet, och då ställer hon till och med
monsterdockorna precis som mamma
ställde dom första gången.
Haha! Duktig tjej! ;)
 
Fick låna ett par skor av Lina till nyår! :))
Theas kommentar: "Waaaoow mamma,
dom tycker jag verkligen att du ska ha!
Värsta Monster High-skorna jöh!"
Haha! Sötunge! ;)
 
Nu väntar jag på att min kära lillasyster
ska komma och mysa lite. :)
Sen är även denna dagen slut..
 
I morgon vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på.
..duscha barn, packa deras väskor och lite så kanske.
För i morgonkväll åker ju barnen till Fredrik igen. 
Men som jag skrev förut, det löser la sej,
något kommer vi nog säkert på. ;)
 
Äh, hej me er!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0