2013-12-27

Go'morgon fredag!
Jisses så gött jag har sovit inatt!
..och hade det inte varit för att Tonni vaknade 
08:04 så hade jag säkert kunnat sova
en bra stund till. ;)
 
*************************
 
Igår tog jag tag i städningen på förmiddagen. 
Kändes som att det var nödvändigt. ;)
Man hinner ju inte direkt städa så som jag vill
sen man började jobba och flänga med ungarna. ;)
Så det kändes gött att fått gjort det! 
 
..sen kom Fredrik och hämtade oss och så åkte vi
hem till hans föräldrar och hälsade på. :)
Även Fredriks syster och hennes man var där. 
Himla trevligt att träffa dom igen och se
gamla svärföräldrarnas nya lägenhet. :)
Tja, sen åkte jag och barnen hem och kollade
på film innan det var dags för dom små att läggas. :)
 
..då kom jag plötsligt på att jag kanske skulle
kolla i min garderob och se om jag hade
något att ha på mej på nyårsafton. 
Jag ska nämligen hem till min kära lillasyster 
som bestämt att det ska vara cocktailtema
och klänningtvång på oss brudar..
(Och jag som är så "otjejig" när det kommer
till uppklädnad och sånt.. )
Så jag har två allternativ, hitta någon som
hetsopererar om mej till karl så jag kan
gå i byxa och skjorta, eller...
 
 ..men kan man me att gå ut i en "halvtajt"
långklänning när mammamagen putar
ut på detta viset?! :-/
 
Hade ju varit mycket lättare om min kära
lillasyster hade valt one piece -tema. 
..det har jag ju fyra stycken liksom. ;)
Plus att alla skulle ha lika taskiga förutsättningar. 
Hahaha!!
 
Nädå, det blir nog säkert bra i slutänden. 
..men skor som passar till?!
Äger ju bara converse och boots typ. 
Men det löser la sej det också. :)
 
 Nu ska jag gå upp och fixa lite
frukost till barnen och mej, sen
ska vi börja plocka bort julen! :))
-Hejdå julen, tack för denna gången!
 
Så hej me er nu gott folk!
 
 
Natalie UtanH
2013-12-28 @ 09:59:29
URL: http://rackartussenochjag.blogg.se/

Men ditt jävla tard, det är ju inte ens nån mage som putar ut!!!!!!

Svar: Hahaha. Jo, lite är det ju allt! :-/ Men vi jobbar på det! ;)
Sanne Jensen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0