2013-12-02

 
Go'morgon gubbar..
Nu är det måndag igen! :)
..och min första riktiga jobbdag! 
Tjoho! :)
 
Men vad onödigt trött jag känner mej just nu.
Gaaah! :-/
Äh, det är väl bara att gå upp, hoppa in i en
dusch, göra sej i ordning och knalla till bussen. 
..och vaknar jag inte då så gör jag väl
det när jag väl är på jobbet.
Kaffe och sköna människor, och
sen drar det igång! ;)
 
***************************
 
Lite bilder från igår..
 
Försra ljuset tänt :)
 
Världens bästa Määäd och världens 
fulgölligaste Frääänk var och hälsade på oss! :)
 
..och så var Fräddan här och fixade så jag
kunde sätta upp mina stjärnor i fönstren! :)
 
Så nu är la typ julpyntandet klart!
..bara granhelvetet kvar sen. 
Men den sätter man ju inte upp förrän någon dag
före julafton, och sen åker den ner någon dag efter! ;)
 
Nä, dags att sätta fart..!
Hej me er! :)
 
Madde
2013-12-06 @ 16:05:22
URL: http://madelli.blogg.se

så mysigt att se dig!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0