2013-12-01

 
..hur fan gick det till?! :-/
Första dagen på sista månaden?!
 
Jag brukar skriva om att tiden går alldeles för fort..
..men vart fan tog det här året vägen?!
Det har verkligen bara ramlat förbi känner jag! :-/
Riktigt sjukt ju!
 
..och inte bara är det första december idag inte,
nä, första advent är det ju också..!
 
 
Så snart får jag väl kliva upp, klä på mej, väcka barnen,
tända ljus och äta go'frulle i decembermörkret! <3
..och sen är det bara att gör oss klara så vi hinner 
se första avsnittet utav adventskalendern innan
vi ska gå ut och möta min kära mor som ska
köra bort mej och Thea till fotbollen
för att sen få lite egentid med Tompe! :)
 
..och som jag skrev igår,
sen är det bara att skynda hem,
duscha barnen, peta i dom lite lunch, packa 
och sen kommer ju Fräddan hit och fixar lite och
sen stjäl han med sej sniglarna i en vecka. 
 
Ja så ser det ut..
Dags att sätta lite fart!
 
Hej me er! :)
 
mami
2013-12-01 @ 12:59:16

ja det är så härligt livet.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0