Update!

I fredags släppte min lilla dotter äntligen spärren!
Vi har länge försökt lära tramsmajan att cykla men hon har absolut inte velat..
Varje gång vi försökt har hon bara skrikit, gråtit och som sagt, totalvägrat. 
Men i fredags morse frågade jag barnen vad vi skulle hitta på..
-Cykla vill jag göra mamma. Jag kan det nu för en kompis har berättat hur man gör.
-Fast Thea, det är ju lite skillnad på att berätta och att göra, men absolut!
..och ungen sätter sej på cykeln och trampar iväg! :-0
Herre min get så stolt jag blev! 
Jag hämtade min cykel, satte Tonni i stolen och sen cyklade vi minsann iväg. :)
 
Så här såg det ut i fredagskväll
när Tonni hade popcornmys. ;)
 
Och bara så ni vet så gillar min kille fotboll..
-..nähä!? ;)
 
Och i söndags fick jag köpt, eller snarare bytt till mej en
cykel som jag sen kunde ge min kära pojkvän. 
Men vilket helvete vi hade för att få luft i däcken på cykelfan då.
Det är såna där speciella ventiler på den så det var ju inte bara att pumpa och se glad ut.
Nejnej.. Vi fick först gå ner till macken, gick inte, fick gå bort till Sävedalens Sport,
gick inte där heller för gasen var slut, så vi fick knalla vidare till
mamma som hade en passade pump. Så ja, efter mycket
om och men kunde vi i alla fall cykla hem. ;)
 
Och nu har min lyckliga kärlek cyklat till (och från)
jobbet både igår och idag. 
Duktigt! :)
 
*****************************
 
Igår fick jag efter mer än nio veckor
äntligen gjort om mina klor! 
Så jävla gött, för fy fan vad dom såg ut.. ;)
 
Äh hej me er!
 
JUNITJEJ
2013-08-23 @ 19:29:24
URL: http://www.junitjejen.se

Så fina nalgar!

Svar: Tack! :)
Sanne Frydebo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0