Underbar dag!

Ja trots att jag gick upp okristligt tidigt och åkte med
min karl till Kungälv för att fiska igår så blev hela dagen kanon! :) 
(är så förbannart morgontrött och det kan förstöra en hel
dag om jag går upp sådär rövtidigt.. Men icke igår alltså.)
Jag fiskade faktiskt också. 
..och till och med fick jag fisk!
Dock bara små rackare, men ändå.
Nicke fick ju faktiskt inte någon. ;)
 
 
Efter fisket gick vi och satte oss på ett café i Kungälv innan vi tog bussen hem igen.
När vi kom hem ställde vi av oss alla grejer, gick ner till Ica, möte Majsan,
handlade, knallade hem, ställde in varorna och sen åkte vi ner
till Partille Sushi för att köpa med oss go mat som vi
sen satte oss på en brygga i Kåsjön och avnjöt. :) 
 
Eftersom det var så sjukt varmt och gott bestämde
jag och Majsan oss för att bada såklart!
Det blev lite bekymmer eftersom vi inte hade med oss några badkläder..
Majsan hade ju fördelen att ha båda delarna kläder man bör ha vid
utomhusbad under sina vanliga kläder, själv saknade jag överdel under
långklänningen men fick låna Nickes linne, och sen var
det bara att gå i och börja simma. :))
Såååå jävla skönt!
 
Vi kände oss dock inte klara efter det..
Nejnejnej!
Så vi åkte hem, hämtade badkläder och fiskesaker,
åkte till Ica, köpte engångsgrill, korv, bröd och
lite dricka och sen åkte vi tillbaka till Kåsjön. 
Dock var det denna gången bara Majsan som
plaskade för jag och Nicke fiskade. 
Nicke fick upp ett gäng mörtar medan jag bara fick upp en denna gången.
..fast hade faktiskt två till på kroken, men dom rackarna lyckades ta sej loss i luften. Plask!
 
Jaja, så kan det gå.
Helt klart en underbar dag igår! :)
 
Luntmannen! ;)
 
..jag känner henne! ;)
 
FiskeNicke! <3
 
Dom är Mina! <3
 
************************************
 
Nu ska Nicke alldeles strax åka till arbetet och
kommer inte hem förrän halv tio ikväll. :(
..och vad jag själv ska hitta på en fin dag som denna vet jag inte riktigt än.
Men det löser sej nog. ;)
 
Äh hej me er! :)
 
mami
2013-08-27 @ 18:42:46

Mysigt ni har..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0