Kungälv!

Hur sjukt är inte detta liksom..?!
Jag har gnällt hela veckan på att barnen
vaknar för tidigt för min smak och därför 
lite extra sett fram emot denna vecka som
barnledig med möjlighet till obegränsad sömn. 
Men vad händer..?
Jo jag vaknar 04:36, går upp och kissar och sen
chokar jag både Nicke och mej själv genom att 
säga att jag absolut vill åka med
honom till Kungälv och fiska. 
Ääh va?! :-0
Jag varken fiskar eller tycker det är kul att titta
på, jag skulle ju sova och njuta utan lugnet..
Impulsiva Maggan eller vadå?! 
(Maggan är tydligen ett nytt
smeknamn jag åkt på..)
 
Aja, nu sitter jag iaf här på en bänk i Kungälv,
invidad i en filt men fryser ändå, gäspar och
undrar om jag är lite dum i huvudet
eller om jag bara är en snäll flickvän..!?
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0