Första dagen!

Idag började min lilla, stora tjej i skolan..!
Herre min get vad tiden går! :-/
Ungen var helt till sej när vi gick i morse medan
mitt mammahjärta blödde en smula. ;)
 
Lyckligast i stan. :)
 
Och som vanligt vid inskolning skulle man ju vara med en stund också. 
Men Thea såg inte alls vitsen med det och
tyckte att jag kunde gå direkt. ;)
Men eftersom jag skulle fylla i lite papper och så 
så fick jag allt stanna en stund i alla fall. 
 
Nu är hon hämtad igen och det hade
gått hur bra som helst. :)
Men hon blev lite sur över att hon inte skulle
dit förrän på måndag igen. 
 
..och snart är det dags att gå ut i pissvädret igen 
för att knalla bort till dagis och hämta Tonni. 
Sen hem och mysa ner oss i soffan. :)
 
*****************
 
Och bara för att det var så oskönt så
måste jag ju lägga in det här också..
 
..här fick man sms igår om att man var med 
Aftonbladet, och mycket riktigt, där var jag.
Wooohoo, värsta kändisen...!
Hahaha! ;)
 
Hej me er! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0