Ååååh!

Fan vad jag hatar att jag har så svårt att somna om. :-/
Idag har jag liksom ingenting inplanterat, så jag 
tänkte att jag minsann kunde få sova
till typ åtta/nio i alla fall. 
Men nejnejnej...
Vaknade tjugo i sex, kände att jag var lite dåsig och
nog skulle somna om när som helst.
Ajjemen, det är bara det att precis när jag
höll på att somna om kommer Nicke
in för att pussa mej i pannan och viska hejdå
innan han cyklar till jobbet. 
..och efter det började jag tänka på hur många 
grader det var i sovrummet och att jag nog var 
lite sådär morgonkissnödig..och sen var det kört. :-/
Så min sovmorgon gick åt hell kan man säga. :(
 
 
Sjukt irriterande!
..så vad ska jag hitta på för att fördriva denna
nu helt plötsligt jävligt långa dagen..?! 
Ja det är frågan!
 
Äh det återstår att se. 
Hej me er!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0