2013-08-06

 
Så här såg det ut igår när Nicke och barnen
skulle göra av med lite energi
och kanske se om det fanns någon talang ibland oss. ;)
Och nja, det var la lite sisådär med det. 
Men kul hade dom iaf. :))
 
Dessvärre åkte jag på ett kraftigt jävla
migränanfall på vägen hem. :(
Så det var bara för mej att trycka i mej migränsprayen,
slänga en kall, blöt handduk i nyllet och lägga mej i sängen..
 
En sån jävla tur att jag har världens underbaraste pojkvän
som tog barnen, lagade middag och la dom för natten! :)
-Vad hade jag gjort utan dej min älskling! <3
 
 
 
*****************
 
Nu är Nicke och Thea hemma och myser,
Tonni är äntligen på dagis igen (som han har längtat)
och själv sitter jag och väntar på bussen. 
Man ska nämligen på möte på arbetsförnedringen.. :-/
 
Och såhär löd lustigt nog dagen horoskop..
 
Äh, tack och hej så länge!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0