Måndag!

Åh hej vilken helg det blev! :)
I torsdags var vi på matchen, jag, Nicke och Majsan.
Toppen! IFK lyckades än en gång gå obesegrade av planen.
Duktiga grabbar det där! :)
 
 
Efter matchen gick vi till O'learys och tog en
öl/cider innan vi begav oss hemåt.
 
I fredags jobbade Nicke heldag så jag och Majsan passade
på att åka till bolaget, handla, sola och käka sushi.
..och senare på kvällen skulle jag hjälpa henne med hennes struliga dator, vilket
jag förvisso gjorde också, men det slutade med massa gammal
musik och lite alkoholhaltiga drycker och sen bar det av till stora staden.
Närmare bestämt Rock Baren! :)
 
Lördagen spenderade jag och Nicke i all enkelhet i soffan.
Lite bakis får man nog säga att man var, men det var det värt! ;)
 
..och igår kom Nickes underbara bror Krale, hans flickvän
Johanna och deras goa små barn hit.
Det var riktigt trevligt!
Det är synd att dom bor så långt bort och att vi inte har varit
smarta nog att ta körkort varken jag eller Nicke. 
Så det blir ju inte att man ses så ofta tyvärr. 
Men det är desto trevligare när det väl blir av! :)
 
Nicke och Agnes har fantastiskt roligt med denna ballong. 
Det kan vara så att det är Nicke som har roligast, jag vet inte.. ;)
 
Nu är det dags för mej att börja göra i ordning lite här.
Snart dags för möte och sen kommer Monica för att fixa klorna.
Så hej me er gott folk!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0