Fotboll

Åh hej vad jag börjar bli insatt i det här med fotboll.. Haha! ;)

 



Jag har liksom aldrig sett en enda fotbollsmatch i hela mitt liv innan jag

och Nicke blev tillsammans igen och nu har jag sett fem av fem matcher som IFK har spelat nu.

Jag lovade ju att jag aldrig skulle erkänna om det var så att jag mot

all förmodan skulle tycka att det var skoj, men jag får nog lägga mej nu!
Det är faktiskt ganska kul och spännande. ;)
Ooops, jag sa det...
Nu blir nog min lilla IFKnörd här hemma tårögd. ;)

Näh, nu ska jag gosa ner mej i soffan bredvid min

goa karl innan vi bäddar ner oss för natten.
..och i morgon ska Thea på utflykt. Hon ska för första gången träffa hela sin

klass som hon ska gå med när hon efter sommaren ska börja skolan.. :-0 

Gaaaah, min dotter börjar bli för jävla stor!
Min lilla Essi!! <3

 


Äh, hej me er!

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0