Ändrade planer..

Denna dagen blev inte alls som jag hade tänkt.
Nä, min lille son snurrade runt i vardagsrummet, snubblade och drog huvudet i tvhyllan. :(
Hjälp!! Det var blod överallt!! 
Så jag fick ringa Fredrik som kom hit och hämtade oss och så åkte vi upp till Östra. 
Vi fick träffa en sköterska ganska fort. Hon tvättade och tejpade ihop det lilla örat igen. 
Och Tonni var jätte duktig! <3
 
 
 
 
..och min fina pojkvän blev så orolig så han åkte hem från jobbet. 
Tack älskling! <3

Nu ska jag se om det går att få något gjort här.
Ha det gott så länge gott folk! :)
 
Majsan
2013-04-20 @ 22:48:38

Men aj, lilla gubben <3 Förstår din panik, hörs imon!

mommo
2013-04-20 @ 23:50:20

Lille gubben när ska du ta det lite lugnt, aj ajaj.
mommo kommer imorgon o pussar på dig..Vilding.

Ida ;3
2013-05-01 @ 19:59:00

Men herregud vad hemskt :c Hoppas han mår bättre nu och att örat läker fint! Annars har han ju något att skryta om när kan blir äldre "jag slogs med ett lejon" hahaha ;)

Svar: Haha! Ja den ska jag säga åt honom att dra. ;)
Sanne Frydebo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0