2013-04-24

Go'morgon gubbar!
Satan i tapeten vad gött jag har sovit inatt!
Fast det skulle ju vara lögn om jag påstod annat än att
det hade varit vansinnigt skönt att sova i några 
timmar till och att få vakna med min fina pojkvän bredvid mej!
Men så är det, och jag dör väl inte av det. ;)
 

 
 
Nu ska jag väcka mina småsniglar, göra oss i ordning, knalla till barnförvaringen,
hem och dammsuga, åka till skolan, hem och lämna grejer, hämta barnen,
hem och laga mat, pussa hejdå på barnen och pojkvännen, låsa in mej i sovrummet
med Monica för lite nagelfix och sen, sen ska jag dö på
soffan en stund innan det är dags att sova igen. ;)
 Ja så ser min spännande dag ut minsann! 
 
 
Ha en skön dag och njut nu av solen så länge den
är uppe, för sen ska det regna hela dagen!
Och så hoppas vi nu bara på att SMHIappen stämmer inför i morgon..
..för jag vill Fan inte ha regn på eftermiddagen/kvällen.
Nä för då ska nämligen jag, Nicke och Majsan gå på fotboll! ;)
 
Jájá, hej me er! :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0