Tråk!

Idag är det söndag. 
Vädret ute är tråkigt och dagen är ju också en tråkdag..
 
 
Idag står det både städ och plugg på schemat.. Samt en dejt med crossen någon gång under dagen..
Ja jag sa ju att det var en tråkig dag. ;)
Min fina men jävla svåra mattebok kom med posten i fredags så tanken är då att vi ska bekanta oss ganska jätte mycket med varandra idag... Gah!!
Och så ska det städas här hemma också..
Äh. Får väl sätta Fredrik och barnen på det mesta så jag får gjort mitt. ;)
Thea tycker ju att det är kul att damma, plocka och skura. (Så länge man inte ber henne städa på sitt rum..)
Och Tonni har ju varit gaaaalen i dammsugare sen han kunde gå och prata. -Dammsuga!!! :))
Dock är det ordet dammsugare han söker, men dammsuga går ju också bra. ;)
 
 
 
 
Nä nu är det dags att kliva ur den varma, goa sängen, äta frukost, hitta på tusen ursäkter för att inte börja plugga riktigt än.. :-/ och tillslut sätta sej som det är sagt! ;)
 
Hej me er så länge! :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0